Flaş Haber Yeni

MÜDÜR VEKİLİ ÖZÇELİK 40 YIL SONRA ELİNE FIRÇA ALDI

MÜDÜR VEKİLİ ÖZÇELİK 40 YIL SONRA ELİNE FIRÇA ALDI

MÜDÜR VEKİLİ ÖZÇELİK 40 YIL SONRA ELİNE FIRÇA ALDI

Burdur Valisi Tülay Baydar Bilgihan’ın himayelerinde geçtiğimiz Çarşamba günü  Gar Cafe’de yapılan “Lale Kültür Günleri’ kapsamında ‘İsmail Yiğit ile seramik Atölyesi’ çalışmasına katılan Burdur Gençlik ve Spor Müdür Vekili Mustafa Özçelik 40 yıl sonra eline boya fırçasını aldığını söyledi.

Haberin Burdur’daki adresi Çağdaş Burdur Gazetesi Baş Muhabiri Halil İbrahim Kara’ya konuşan Müdür vekili Özçelik; “Babam Osman Özçelik Marmara şimdiki ismi ile  Güneyyayla Köyünden olup, yaklaşık 40 yıl önce  Burdur Merkez  Ağıl mahallesinde otururdu. Babam eskiden halıcılık yapardı bizde, kardeşlerim ile birlikte babamıza yardım ederdik. Evimizin alt katından 15-20 kişinin çalıştığı halı atölyesi vardı. Ayrıca evlere de halı tezgâhlarını kurardık. İpini malzemesini de verip 2-2,5 ayda dokunan halıyı kesip evimize getiriyorduk. Tabi dokunan hali tezgâhlarının motiflerini de biz veriyorduk. Ben elim aldığım fırça ile motifleri büyük itina ile çiziyordum. Bu program da ‘İsmail Yiğit ile Seramik Atölyesi’nde laleyi yapmaya çalışıyorum. Tabi bana fırça bana yabancı değil. Babam Osman Özçelik tam 60 yıl el dokuma halıcılığı yaptı. Biz bu el dokuma halılarının modellerini yani motiflerini yağlı boya ile fırça ile çizerdik.” dedi.

Halil İbrahim Kara